Hieronder enkele veelgestelde vragen. Komt uw vraag niet voor, neemt u dan contact met ons op: (0346) 555 975 of mailt u ons op info (at) triadepartyrent (punt) nl

reserveren en bestellen van huurmaterialen
wanneer kan ik een reservering plaatsen
kan ik ook andere aantallen dan de besteleenheid bestellen
ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe werkt dat
ik begrijp het bestellen en de besteleenheid niet
hoe zien de partygoederen eruit

breuk, manco & huurprijs van de artikelen
hoe komt de huurprijs tot stand
moet ik borg betalen en kan ik betalen per pin
er zijn materialen kwijtgeraak of kapot gegaan, wat nu
ik ben materialen van mezelf kwijt, wat nu
de tafellakens zijn tijdens het gebruik vies geworden wat nu

het gebruik van de partygoederen
moet ik alle huurmaterialen na gebruik schoonmaken

bezorgen & bezorgkosten
neemt Triade Party Rent de lege rolcontainers mee
wat zijn de bezorgkosten van Triade Party Rent
kan ik een afspraak maken over de bezorgtijden
ik wil de huurmaterialen zelf halen en retourbrengen is dat mogelijk

overige vragen
welke tafellakens kan ik het beste bestellen
is leveren buiten de openingstijden ook mogelijk

 

wanneer kan ik een reservering plaatsen.
Om te voorkomen dat onze huurmaterialen niet meer voorradig zijn, adviseren wij u tijdig een reservering bij ons te plaatsen. Indien u niet precies weet hoeveel gasten er op uw bijeenkomst komen kunt u één week vooraf de voorlopige reservering wijzigen. Echter indien de huurmaterialen voorradig
Het is voor ons lastig aan te geven welke dagen druk zijn, het is raadzaam om tijdig te reserveren.

kan ik ook andere hoeveelheden bestellen dan de verpakkingseenheid.
De huurmaterialen kunt u uitsluitend bestellen per veelvoud van de besteleenheid. Alle materialen zijn hygiënisch verpakt en daarom zijn halve zakjes en halve korven helaas niet mogelijk. U kunt ook 'n kleine order bij ons plaatsen, wij werken niet met een minimaal orderbedrag.

ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe werkt dat?
Indien u reeds een bevestiging van uw opdracht/reservering via e-mail heeft ontvangen, dan kunt u deze reservering op ieder gewenst moment met de wijzigingen naar ons toezenden. U ontvangt dan spoedig een bevestiging van de wijziging van uw opdracht in uw mailbox.
Indien u de bestelling telefonisch wilt bespreken kunt u ons van maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur bellen, dan kunnen we samen de reservering aanpassen en eventuele vragen gelijk beantwoorden en de actuele voorraad van de artikelen inzien.

Ik begrijp het bestellen van de artikelen en de verpakkingseenheid niet.
Op ons bestelformulier besteld u het aantal stuks dat u nodig heeft. Aangezien we werken met hygiënisch voorverpakte artikelen ronden wij dat bij de verwerking van uw contract af op verpakking hoeveelheden.
Voorbeeld: U wilt graag 20 messen huren. U vult dan 20 in, bij het aantal stuks in het bestelvak. U krijgt 2 zakjes geleverd van 10 stuks messen. U betaald 20 stuks á euro 0,18 per stuk (exclusief 21% btw)

hoe zien de huurmaterialen eruit.
Op onze site staan van alle materialen een foto. Het is ook mogelijk om onze materialen in de showroom te bekijken. Indien u vantevoren belt dan maken we hiervoor een afspraak en hebben we ruimschoots de tijd om alle materialen uit te zoeken. 
In overleg is het ook mogelijk om demo's mee te nemen en thuis in alle rust een keuze te maken, afgestemd op uw wensen.

hoe komt de huurprijs tot stand.
De prijzen zoals op onze site vermeld, zijn de stuksprijzen per gebruikersdag en exclusief 21% B.T.W en exclusief transportkosten. Indien u de huurmaterialen bijvoorbeeld nodig heeft op woensdag, dan komen wij deze op dinsdag bezorgen en donderdag retourhalen. U betaalt huur voor één gebruikersdag. Voor iedere volgende gebruikersdag geven wij u een korting op de huurprijs.

welke tafellakens kan ik het beste bestellen.
Een tafellaken en een tafel dienen goed op elkaar te zijn afgestemd, d.w.z. niet te groot, maar zeker niet klein. De tafellakens welke u het beste kunt gebruiken voor onze ronde tafels, haalt u uit onderstaand schema:

tafel doorsnede tafellaken diagonaal overhang tip overhang midden  
80 160 x 160  210  65  33  
120 160 x 160  210  48  13  
  180 x 180  245  63  24  
 150 180 x 180  245  47  --  
  203 x 203  277  54  26  
 180 203 x 203  277  54  11  

Voor tafelmaat van 80 x 200  kiest u het best een laken van 250 x 130 of 270 x 130. Voor een tafel van 80 x 120 is een laken van 160 x 160 de beste keus. De lakens hangen rondom royaal over de tafel heen.

de lakens zijn tijdens gebruik vies geworden of stuk gegaan, wat nu?
Lakens die tijdens het gebruik nat worden, graag drogen om te voorkomen dat "het weer" in de lakens komt. Dit kan er helaas niet door de wasserij worden uitgewassen. Voor tafellakens met overige vlekken die niet door onze wasserij gereinigd kunnen worden berekenen u de mancoprijs van de lakens. Wij berekenen u ook de mancokosten indien er tijdens het gebruik (brand)gaten in de lakens komen.

kan ik een afspraak maken over de bezorgtijden.
We proberen de route zo goed mogelijk aan te laten sluiten op uw wensen en onze planning. Om te informeren hoe laat we komen bezorgen of retourhalen is het mogelijk om de dag voor leveren te bellen tussen 15.30 - 16.30 uur. We kunnen u dan een indicatie geven van de tijden.
Het is niet noodzakelijk dat u zelf thuis bent bij leveren en retourhalen van de materialen. Het is ook mogelijk dat we bezorgen bij de buren of elders de sleutel ophalen & retourbrengen.
Als extra service kunnen wij u daags voor het leveren ook een sms sturen met de inschatting van de bezorgtijden. Geef dan bij de opmerkingen aan: "graag ontvang ik een sms van de bezorgtijden"

moet ik alle materialen na gebruik schoonmaken.
Onze huurprijzen zijn inclusief hygiënisch reinigen na gebruik. Het servies, bestek en glaswerk dienen na gebruik gespoeld en per soort gesorteerd te worden geretourneerd. Tafels, stoelen, koffie- en thee apparatuur, keukenmaterialen dienen schoon te worden geretourneerd. Eventuele schoonmaakkosten worden u achteraf in rekening gebracht.

moet ik een borg voldoen en betalen per pin.
Wij werken niet met een borgregeling. De huurmaterialen dienen per pin te worden betaald bij het leveren van de materialen. Indien u onze huurmaterialen zelf komt halen, vragen wij u een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of ID-kaart) te overleggen. Daar maken wij een kopie van. De huurmaterialen dienen op de afgesproken dag tussen 8.30 en 12.00 uur te worden geretourneerd naar ons magazijn.
Eventueel is ophalen en retourbrengen tussen 7.00 - 8.30 mogelijk, maakt u hiervoor s.v.p een telefonische afspraak om te voorkomen dat u voor een dichte deur staat.

er zijn materialen kwijtgeraakt en kapot, wat nu?
Voor huurmaterialen die zijn gebroken, zoekgeraakt of anderszins niet retour komen in ons magazijn, brengen wij u de vervangingswaarde van de verloren gegane materialen in rekening. Naast de manco kosten (de vervangingswaarde) berekenen wij u uiteraard ook de huurkosten.
Voor goederen die wij kunnen repareren, berekenen wij u de gebruikte onderdelen en ons uurloon voor de reparatie. Wij gaan ervan uit dat de materialen in dezelfde ongeschonden staat kunnen worden teruggebracht en reparatie onzichtbaar uitgevoerd kan worden. Eén en ander ter beoordeling van Triade Party Rent.

ik ben materialen van mezelf kwijt, wat nu?
Het is heel vervelend indien er bijvoorbeeld servies, glaswerk of tafellinnen waar u erg aan gehecht bent tussen onze materialen is gekomen. Het is voor ons helaas niet mogelijk om deze materialen voor u apart te houden.

ik wil de huurmaterialen zelf halen en retourbrengen is dat mogelijk?
Ja, dat is zeker mogelijk, u betaald dan uiteraard géén transportkosten. Bij zelf halen en retourbrengen graag uw legitimatiebewijs te overleggen. De huurmaterialen kunnen wij alleen meegeven indien u gelijk betaald per pin. 

wat zijn de bezorgkosten van Triade Party Rent.
We bezorgen onze partysupplies in de regio Utrecht. U betaald één keer de transportkosten, voor dit bedrag komen we zowel bezorgen als retourhalen. (prijzen zijn exclusief BTW)

Maarssen, Utrecht, Utrecht Leidsche Rijn & Vleuten - de Meern € 16,50
Tienhoven, Breukelen, Groenekan & Westbroek € 16,50
Utrecht Centrum € 24,50
De Bilt, Bilthoven, Kockengen, Hollandse Rading & Maartensdijk € 22,00
Nieuw-Loosdrecht, Loenen aan de Vecht, Loenersloot, Nieuwegein, Harmelen & Den Dolder € 22,00
Nieuwegein, IJsselstein, Houten, Bunnik & Odijk € 27,50
Oud-Loosdrecht, Vreeland, Zeist & Bosch en Duin € 27,50
Abcoude, Hilversum, Soest, Baarn & Driebergen € 35,00
Benschop, Culemborg, Lopik, Doorn, Maarn, Woerden & Vianen € 47,50
Bussum, Langbroek, Mijdrecht, Amersfoort, Leusden & Wijk bij Duurstede € 60,00
Overige woonplaatsen op aanvraag  

neemt Triade Party Rent alle lege rolcontainers mee.
De rolcontainers, kratten & bakken blijven bij u op locatie achter. Na het gebruik kunt u de materialen weer gesorteerd retourneren in de transportbakken & -kratten zoals door ons aangeleverd. Op de retourdag komen wij de materialen tussen 8.00 - 17.00 uur retour halen. Zorgt u dat de partygoederen voor ons achter de eerste deur op de begane grond gereed staan.

is leveren buiten de openingstijden ook mogelijk.
Het bezorgen en retourhalen van onze huurmaterialen vindt plaats van maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur. In sommige gevallen kan hiervan worden afgeweken.